tiistai 26. elokuuta 2014

LISTAUS: 15 piirrettä, joita arvostan, ihailen tai kadehdin ihmisissä



Tällä kertaa listaan piirteitä, joita arvostan, ihailen ja kadehdin ihmisissä, viisi piirrettä kutakin. Mä keksin tämän aiheen tänään kuntosalilla, joten pitää se sitten tehdä. Tykkään hitosti kirjoittaa tällaisia listausjutskia.

Todettakoon vielä se itsestäänselvyys, että minä itse en näitä piirteitä ihan paria lukuun ottamatta todellakaan omista, mutta tavoitteena on vielä joskus omistaa mahdollisimman monta, edes vanhana mummelina.

Let’s go, biaaatches.



Mä ARVOSTAN todella paljon ihmistä…

1. joka kertoo avoimesti itsestään ja elämästään mutta kysyy myös, mitä mulle kuuluu.

2. joka tekee asioita muiden hyväksi, esimerkiksi luovuttaa verta, osallistuu etsintäpartioon tai käy usein moikkaamassa vanhaa isoäitiään.

3. joka ei uhoile koko ajan vaan tekee asioita ilman löpinöitä. En tykkää yhtään siitä, kun joku pitää kovaa meteliä siitä, mitä kaikkea mahtavaa hän tekisikään heti jos vain voisi, mutta kun oikea tilaisuus tulee eteen, niin hän ei teekään mitään.

4. joka ei anna täydellistä kuvaa itsestään ja elämästään, vaan hän voi puhua myös tekemistään virheistä ja mokista.

5. joka myöntää olleensa väärässä eikä lähde puolustamaan itseään vielä siinäkin vaiheessa kun tietää itsekin olevansa väärässä. Hän myös myöntää tappionsa ja haluaa kehittää itseään sen sijaan että etsisi syitä tappioonsa jostain muualta tai joistain muista.



Mä IHAILEN todella paljon ihmistä…

6. joka auttaa aina toisia ihmisiä ja uskaltaa puuttua vääryyksiin, esimerkiksi kiusaamiseen. Hän HALUAA auttaa, koska hän on hyvä ja jalomielinen tyyppi, eikä tee sitä vain näyttääkseen muille olevansa hyvä ihminen.

7. jolla on jokin erityistaito tai harrastus, jota hän rakastaa ja johon hän on panostanut paljon, esimerkiksi jääkiekko, trumpetin soitto, surffaaminen, säveltäminen, valokuvaus, melkein mikä vaan.

8. joka uskaltaa olla juuri sellainen kuin on, eikä hän välitä toisten mielipiteistä ja pitkistä katseista. Monet sanoo olevansa tällaisia, mutta mä ihailen niitä, jotka oikeasti on.

9. joka on viisas ja tietää paljon kaikesta.

10. joka on sosiaalisesti älykäs. Hän on elementissään sosiaalisissa tilanteissa, tulee toimeen kaikkien kanssa ja pystyy puhumaan kaikkien kanssa kaikesta, rakastaa sosiaalisia tilanteita ja osaa lukea ihmisiä ja tunnistaa valehtelijan helposti.



Mä KADEHDIN todella paljon ihmistä…

11. joka on aina tiennyt mitä haluaa elämältään (varsinkin, jos hän on aina tiennyt tulevan ammattinsa).

12. joka osaa puhua monia kieliä.

13. jolla on kesämökki.

14. jolla on niin huikea mielikuvitus, että hän pystyy luomaan kokonaisen uuden maailman, esim. Harry Potter -muija Rowling.

15. joka on kokenut paljon hienoja asioita, esimerkiksi matkustanut ympäri maailmaa. Mä en ole yhtään kateellinen ihmiselle, joka omistaa kalliin auton, mutta olen perkeleen kateellinen sille, joka on matkustellut Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Australissa, Uudessa-Seelannissa ja Afrikassa. (Tosin tavallaan oon kateellinen myös kalliin auton omistajalle, koska voisin myydä hänen autonsa ja lähteä matkalle sillä rahalla.)



Arvostan äitiä, koska hän tekee perhanan hyvää pizzaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti